top of page
Поиск
  • Фото автораБібліотека ІППО

Від щирого ♥!


Цьогоріч в межах програми NUMO я (Скібіна О.О. (◕‿◕✿) вивчала діяльність німецьких бібліотек, роблячи акцент на бібліотечних клубах. Настав час подякувати всім, хто мені допомагав здійснити цей проєкт.

Хочу подякувати організаторам програми NUMO для біженців з України за можливість підвищити свою кваліфікацію. Завдяки проєкту я активно співпрацювала з двома німецькими бібліотеками землі Рейнланд-Пфальц. Я вивчала їх роботу зсередини, познайомилася з колегами, знов відчула себе "на своєму місці", в живій бібліотеці, з людьми, ОФЛАЙН!

Мені вдалося відвідати і ближче дізнатися про роботу різних клубів: 3D друку, Читач-грабіжник, Cosplay клуб, Таємні агенти письма, медіаграмотність, акторська майстерність, фінансова грамотність, рукоділля.

Дякую директорці фрау Тані Вайсманн і колективу Людвігсхафенської бібліотеки і особливо фрау Карині Арені за терпіння та доброзичливість. Я багато почерпнула з наших розмов, задала безліч запитань і отримала вичерпні відповіді.

У процесі вивчення бібліотечних клубів народилася ідея створити мініклуб для українських дітей. У відкритті "Креативної лабораторії акторської майстерності" для розвитку мови, креативного мислення та акторської майстерності нам допомогла бібліотека м. Бад Дюркхайм. Я дякую фрау Сігрід де Рааф за допомогу в організації, рекламуванні та в наданні нам прекрасного приміщення. Тепер я знаю, як організовують бібліотечний клуб! Я радію, що буду працювати поруч з керівницею київського танцювального театру особистості « D- T. O. P.“ п. Наталією Черненко для українських дітей в січні і лютому 2023 р.

Моя безмежна вдячність Герру Фолькеру Енсслену – без його допомоги я не розібралася б ні з технікою, ні зі складними документами і, мабуть, збожеволіла від кількості офіційних паперів. Фрау Світлані Енсслен – уклін, що завжди була поруч як викладач і розрадник.

П. Тетяні Логіновій, власниці дитячого центру дозвілля, дякую за те, що привернула мене до проєкту своїм вдалим прикладом.

Особлива подяка п. Ганні Ткаченко за всебічну поміч на теренах інтернету. Сайти, соцмережі, онлайн сервіси - все працює завдяки її талантам!

Дякую сім’ї, щовитримали NUMO разом зі мною. Друзі мої, колеги, всі, хто підтримує в Фейсбук – без вас все не мало би сенсу! З таким сприянням я можу продовжувати працювати. Можу йти далі!

21 просмотр0 комментариев

Недавние посты

Смотреть все

В нас єдина мета – Україна свята, нездоланна ніким і ніколи!

8 грудня на платформі Zoom Meeting з одного з пунктів незламності Києва (через відключення електрики) відбувся Всеукраїнський вебінар за підсумками Всеукраїнського місячника шкільних бібліотек 2022. З

bottom of page